sluiten

Altijd op de hoogte!

Ontvang een mail zodra er een nieuw leerzaam artikel op Sitepro.nl te vinden is.

e-mailadres

Over ons

Sitepro is opgericht door Elja Trum (1977) en Michael van Helden (1978). Beiden zijn samen succesvol afgestudeerd op een eigen webwinkel project (Rent it Direct) aan de HTS - Hogere Informatica in Arnhem.

Vanaf dat moment zijn ze onafscheidelijk doorgegaan met website en webwinkel oplossingen in Nijmegen. Namens Directshop zijn sinds 1999 klanten bediend als Steps, Didi, Redres, VVV en KPN. Directshop is met een team van vakmensen snel uitgegroeid als webwinkel specialist, werkzaam in heel Nederland. Ook zijn er eigen goedlopende projecten opgestart als Photofacts (in 2012 meer dan 1,5 miljoen bezoeken, Google Analytics), Huur.nl (ruim 500 aangesloten verhuurbedrijven), Rentmore (CRM voor de verhuurbranche) en Rentpro (webwinkels voor verhuurbedrijven).

Sitepro maakt bedrijven succesvol op internet

Deze kennis en ervaring wordt nu voortgezet in Sitepro. De focus ligt op een totaaloplossing voor klanten, waarbij diverse elementen samenkomen. In de beginjaren nam de techniek een hoofdrol in, nu wordt de nadruk steeds meer gelegd op online marketing, gebruikersvriendelijkheid en advies.

Dagelijks zijn we met veel passie en plezier bezig met het uitdenken van online strategiën, het ontwikkelen van corporate websites en webwinkels en het adviseren over online projecten. 

Door de ervaring met het uitbouwen van de eigen projecten kan er breder advies gegeven worden over elementen die buiten de website vallen als social media, inlinks opbouwen, affiliate marketing, samenwerking met relevante partijen (bijvoorbeeld blogs) en het opbouwen van een community.

Verhuurbedrijven kunnen we specifiek met Rentpro helpen aan een verhuur webwinkel of aan verhuur software.

Het onderscheid

Sitepro onderscheidt zich door de kennis en ervaring die wordt opgedaan bij grotere projecten in te zetten bij al haar klanten. Zo is er veel onderzoek gedaan over wat wel en niet werkt bij grote klanten door middel van A-B tests. Hierdoor profiteren alle klanten van specifieke kennis over bijvoorbeeld conversie, waardoor een website veel sneller haar doelstellingen zal behalen.

Het doel is om samen met de klant te kijken hoe een succesvol businessmodel opgezet of uitgebreid kan worden, zodat het eindproduct succesvol is op internet.

Met opdrachtgevers wordt op een professionele, informele en flexibele manier gewerkt.


Michael en Elja

                     Michael van Helden                                   Elja Trum